Sunday 17 March 2013

1 MILLION WOMEN PURPLE WALK~PUTRAJAYA



Assalamualaikum...


Hagak2 aku da lame aku x jenguk2 blog aku ni..busy laa kan da msuk sem 2..eh ade kna mengena ke msuk sem 2 ngan xde mse??aku rse ak busy tgk movie je kot drpd wat 
    assingment...-_-'

Btw ati ak ni trgrak nk tlis mcm2 kt cni..ye laa sbb kwn seperjuangan aku...http://ceriaslaloo.blogspot.com/ ngan http://missaccountantobe.blogspot.com/ ni cbuk update blog diorang...sebenarnya byk je cite ak nk ckp..cite psl bdk kls..cite assingment berlambak sjak msuk sem 2 ni...tu tak msuk cite LI ngan LA lagi...poning den... (T.T)

Tp post ni ak nk cerita psl SUKSIS...:D...mcm persatuan polis kt USIM ni..bes laa msuk ni sbb byk bnda bru ak bljr..mnembak...lari 2.4 km kurang 16 mnit (tp ni asyik kndas je)..berenang (ni pon aku tkut gak..huhu)..pstu 17/3 pagi tadi je..aku kna bgun kul 5 pagi sbb nk g Putrajaya.. kna attend program 1 Million Women Purple Walk~~




                              ni diaaa...perasminya mestilah PM kita n isteri beliau..
                      temanya purple laa kan..nme pon 1 mil purple walk..tp kitorg skuad 7 ni pkai baju
                    PT je..baju merah a.k.a baju cacat (gelaran dari cik2 skaud 5 n 6)...sbb lengan baju ni unik ckit..sblah itam sblah merah..tp still cun bajunye...:)

           alang2 datang Putrajaya ni...kitorg bergambar sakan laa...masing2 henset pon mmg  
                                                                power..huhu





(sha n tiqah)   :D



sebahagian ahli Skuad 7 yang pantang tgk camera...



 berhimpun sambil kibar Jalur Gemilang



kanak-kanak riang on the board    :P




MIRAH SEMANGAT bersama bendera beliau...  :D


Program ni mmg meriah laa..aku tgk mcm2 orang..persatuan dtg brkumpul kt cni...ingatkan pompuan je yg dtg rupenye laki pon ade..bgos2...tp nk ckp mmg panas gile ari tu..xtaw laa knp mybe sbb kt ctu xde pokok kot..byk bgunan je...

phtu nk ckp rmai gak laa artis dtg nyanyi kt citu..tp kitorg x lyn sgt pon..huhu (ye ke??)...sume pk nk balik USIM je kan..mmg jiwa USIM tol laa korang ni..pastu kitorang gak dpt rapatkan ukhuwah sesama akak2 n abang2 Skuad 5 ngan 6...time kumpul rmai2 cmni laa baru kita jadi rapat kan??? heheh


smpai cni je kot post ak..xtaw nk cite ape lagi..huhu..just tggu je next post aku akn dtg...

sincerely : ADMIN















                                                         

















No comments:

Post a Comment